Content Marketing

Zidentyfikowanie celów, wyróżników firmy oraz zachowania i motywacji grupy odbiorczej organizacji

 

  • Zidentyfikowanie ról w projekcie po stronie klienta
  • Przedstawienie zarysu historii powstania firm uczestników szkolenia oraz motywacji do ich postania z punktu widzenia dostarczenia rozwiązań dla konkretnego zapotrzebowania grupy odbiorczej klienta
  • Przedstawienie usług i/lub produktów oferowanych przez uczestników szkolenia
  • Przedstawienie USP (wyróżników sprzedażowych) usług i/lub produktów oferowanych przez uczestników szkolenia oraz zidentyfikowanie motywacji zakupowych klientów
  • Przeprowadzenie testu windy dla firm reprezentowanych przez uczestników szkolenia
  • Zidentyfikowanie dotychczasowo określonej ścieżki zakupowej klienta poszczególnych firm reprezentowanych przez uczestników szkolenia
  • Określenie celów firmy poprzez metodologię SMART (skonkretyzowany, mierzalny, osiągalny, istotny, określony w czasie)

 

 

Analiza stron internetowych wybranych firm uczestników organizacji celem zobrazowania różnic tradycyjnego podejścia do promocji strony, a tego z uwzględnieniem content marketingu

 

  • Analiza głównych stron www organizacji wybranych uczestników szkolenia pod kątem testu windy
  • Zidentyfikowanie realizacji celów smart określonych w organizacji poprzez jej stronę internetową
  • Feedback trenerów dotyczący użyteczności strony, odniesienie się do realizacji celów organizacji na stronie www jej czytelności, celowości, aktualności treści, poprawności działania, zastosowania czcionek i grafik zgodnych z wytycznymi użyteczności

 

Określenie zachowania oraz preferencji klientów

 

  • Praca z grupą, moderacja dyskusji dotyczący pytania o sposoby pozyskania ostatnich klientów z każdej z ich grup odbiorczych
  • Identyfikacja problemów klientów, które zapoczątkowały proces poszukiwawczo zakupowy
  • Identyfikacja potrzeb i typologii psychologicznych klientów na podstawie wywiadu dotyczącego konkretnych sytuacji sprzedażowych przytoczonych przez uczestników szkolenia
  • Identyfikacja grup klientów (ze względu na motywacje zakupowe, problemy, potrzeby) i wskazanie najlepszych form perswazji klientów do zakupu za pomocą wskazanych rozwiązań eMarketingu przy pomocy ściśle określonych środków komunikacji,
  • Wskazanie definicji punktów styku z marką oraz pomoc w wypracowaniu z uczestnikami szkolenia tychże punktów dla reprezentowanej przez nich marki.

 

 

Język korzyści dopasowany do typologii psychologicznych

 

  • Fundament komunikacji marketingowej – język korzyści
  • Przykłady języka korzyści
  • Ćwiczenia z zakresu wskazywania korzyści na stronach internetowych wybranych uczestników szkolenia oraz wezwanie do transformacji komunikatów na takie, które wzmocnią pozytywny przekaz
  • Pokazanie 4 typologii psychologicznych klientów oraz odpowiedniego rozplanowania przekazu marketingowego na stronie oraz układu treści dla każdej z nich
  • Ćwiczenie angażujące uczestników w wytworzenie komunikatów marketingowych dla wskazanych typologii psychologicznych

 

Algorytm budowania contentu, który zaspokoi oczekiwania Twoich klientów i zmaksymalizuje ich ruch z Google

 

  • AIDA jako fundament budowania przekazu w działaniach Content Marketingu
  • Narzędzia do poszukiwania słów kluczowych do działań Content Marketingu
  • Wskazanie mnogości celów, które można osiągnąć za pomocą Content Marketingu
  • Wskazanie kanałów komunikacji oraz nośników treści, które można wykorzystać w budowaniu strategii Content Marketingu (przykłady)
  • Zadanie: Uczestnicy otrzymują dostęp do narzędzia wyszukiwania słów kluczowych i prezentują efekty swojej pracy trenerom jednocześnie otrzymując feedback

Prowadzący szkolenie

Grzegorz Kordeczka

Strateg eMarketingu, Trener Biznesu, Przedsiębiorca

Właściciel 3 przedsiębiorstw w tym m.in. WebDoctor.pl,.pl oraz takich marek jak eMarketing.pl czy Akademia-eCommerce.pl.

Szkoli, obsługuje, największyche marki zarówno z sektora B2B jak i B2C. Realizował projekty strategiczne i szkoleniowe m.in. dla: ENEA, OSRAM, CURVER, MEDIA EXPERT, ORIFLAME, MIASTO POZNAŃ, UNIWERSYTET WARSZAWSKI. Wykłada na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Prelegent szkoleń i konferencji organizowanych przez tak znamienitych organizatorów jak: Milewski & Partnerzy, 360SBC, Braian Tracy International.

Piszą o nim takie marki jak Pulsu Biznesu, czasopismo Online Marketing czy Głos Wielkopolski.

Pomógł klientom, dzięki tworzonym przez niego i jego trenerów strategiom eMarketingowym, właściwie prowadzić działania w internecie, uzyskując dla nich zyski liczone w milionach złotych. Grzegorz szkoli przedstawicieli biznesu i korporacji skuteczności biznesu, eMarketingu, organizacji.

Jego warsztat inżynierii i metodologii należy do najbardziej zaawansowanych i skutecznych co udowodnił już w setkach organizacji.

Stąd znane motto Grzegorza brzmi: Sukces to nie przypadek. Zostań reżyserem swojego szczęścia.

 

Rafał Szeles

Dyrektor Zarządzający WebDoctor, strateg eMarketingu, Certyfikowany specjalista Google AdWords i Google Analytics

Projektując strategie łączy doświadczenie z zakresu prowadzenia kampanii eMarketingowych z praktyką w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Dzięki temu jego strategie obejmują nie tylko etap pozyskania leadów, ale również optymalizację procesów ofertowania, obsługi sprzedażowej i posprzedażowej.

Doświadczenie zbierał prowadząc projekty dla Uniwersytetu Warszawskiego, Miasta Poznań, Subway Polska, Targów Remadays oraz Życia bez Ograniczeń (wizyta Nicka Vujicica w Polsce).

Ekspert ds. analizy i optymalizacji w Akademii eCommerce oraz twórca publikacji na portalu eMarketing.pl. Zwolennik automatyzacji lejków sprzedażowych, dzięki którym klienci osiągają skalę sprzedaży niemożliwą do wygenerowania tradycyjnymi metodami.

Absolwent politologii ze specjalizacją reklama i promocja na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prywatnie pasjonat trekkingu górskiego.

  

Opinie o naszych szkoleniach

Urszula Płonka

Szkolenie było fantastyczne, dużo się dowiedzieliśmy, uważamy, że takie szkolenie przydaje się w biznesie MLM i mamy ochotę na coś więcej...

 

Mateusz Wróbel

Łatwość przekazywania wiedzy opakowane w prostotę powoduje, że Twój biznes po tym szkoleniu pójdzie niesamowicie do przodu! Mega polecam Grześka za wiedzę i normalność! Pozdrawiam.

 

Tingting Liu

Inspiruje, motywuje, ale przede wszystkim i z wszystkimi chętnymi dzieli sie swoją ogromną wiedzą:) Napewno nie jednym z Was pomoże osiągnąć swoje cele i spełnić marzenia! A droga ta z Grzegorzem będzie pozytywnie zakręcona.

 

Krzysztof Witkowski

Szkolenia prowadzone przez Grzegorza wzniosą Twoją firmę na wyżyny możliwości. Warto wydać każdą złotówkę bo zostanie wielokrotnie zwrócona. Dużo konkretnej wiedzy, pełen profesjonalizm, a co najważniejsze fachowa obsługa po szkoleniu powoduje, że nie ma konkurencji na rynku. Jeżeli zależy Ci na Twojej firmie to nawet się nie zastanawiaj. Grzegorz dziękuję za każdą pomoc i życzliwe podejście.

 

Dlaczego z nami?

Podoba Ci się ta usługa?

dodaj do listy życzeń

Kiedy dodasz wszystkie proponowane przez Ciebie rozwiązania do listy życzeń, prześlij je do eksperta, aby przygotował dla Ciebie propozycję optymalnej strategii dla Twojej firmy wraz z szczegółową ofertą cenową.

Inne usługi, które mogą cię zainteresować

Kliknij i zadzwoń