Reklama w internecie dla firm lokalnych

Tworzenie fanpage firmy lokalnej na Facebooku i Optymalizacja w Google

 

  • Statystyki popularności Facebooka w Polsce
  • Tworzenie fanpage firmy lokalnej na Facebooku
  • Kluczowe informacje, które należy zamieścić na swojej stronie na Facebooku
  • Jak poprawnie dodać i aktualizować godziny otwarcia
  • Jak uzyskać niestandardową (unikalną) i łatwą do zapamiętania nazwę użytkownika na Facebooku
  • Pozycjonowanie swojego fanpage w Google jak i gdzie nasycić go słowami kluczowymi
  • Jak skonfigurować taki opis Fanpage, aby wyświetlał się w Google zgodnie z Twoimi oczekiwaniami, a nie według przypadkowości wybranej przez Facebooka
  • Proces pozyskiwania linków do swojego fanpage jako ważny czynnik pozycjonowania w Google

 

 

Pozycjonowanie lokalne w Google – tworzenie i konfiguracja Google Moja Firma

 

  • Dodanie nowej firmy do Google Moja Firma lub zgłoszenie praw własności do swojej firmy
  • Prawidłowa konfiguracja danych adresowych swojej firmy
  • Prawidłowy wybór kategorii dla swojego biznesu
  • Prawidłowe dodanie i weryfikacja adresu strony www oraz numeru telefonu
  • Skuteczne potwierdzenie swojej tożsamości w Google
  • Prawidłowe uzupełnienie wszystkich kluczowych pól profilu swojej firmy (zdjęcia, godziny otwarcia, usługi, produkty, itp.)

 

Pozycjonowanie w Google

Wzmianki o stronie typu NAP (Local Citations) jako ważny czynnik pozycjonowania firmy lokalnej w Google

 

  • Co to są wzmianki typu NAP i dlaczego są tak istotne dla widoczności Twojej firmy w Google
  • Rodzaje wzmianek typu NAP (ustrukturyzowane i nieustrukturyzowane)
  • Poszukiwanie miejsc do dodania wzmianek typu NAP dla swojej firmy
  • Wykorzystanie narzędzia ahrefs celem zbadania działań NAP konkurencji i znalezienia źródeł NAP dla swojej firmy

 

Pozycjonowanie w Google

Optymalizacja merytoryki i budowy strony pod kątem pozycjonowania w Google

 

  • Omówienie ponad 200 czynników, które wpływają na pozycjonowanie firmy w Google
  • Waga tytułu strony głównej oraz podstron w procesie pozycjonowania
  • Waga unikalnych opisów meta description wszystkich podstron
  • Waga nagłówków typu H1
  • Waga optymalizacji dla urządzeń mobilnych oraz weryfikacja poprawności za pomocą narzędzia Google
  • Waga szybkości ładowania strony oraz weryfikacja za pomocą narzędzia Google
  • Waga optymalizacji treści na stronie pod kątem pozycjonowania strony w Google

 

Pozycjonowanie w Google

Znaczenie linków zwrotnych kierujących do strony jako wiodący czynnik rankingowy w Google oraz sposoby ich pozyskiwania

 

  • Statystyki sygnałów backlink i ich waga dla pozycjonowania
  • Analiza konkurencji pod kątem posiadanych linków do strony
  • Znaczenie wagi linków w stosunku do ich ilości
  • Znaczenie tematyczności pozyskiwanych linków
  • Znaczenie różnorodności pozyskiwanych linków
  • Metody na pozyskiwanie linków do swojej strony internetowej
  • Zapoznanie z narzędziem śledzenia przyrostu i utraty linków do swojej strony

 

Jak skutecznie dobrać optymalne słowa kluczowe do reklamy w wyszukiwarkach?

 

  • Dlaczego to co wydaje nam się oczywiste nie jest oczywiste – nasz punkt widzenia różni się od klientów i jak odkryć schemat poszukiwania swojej grupy odbiorczej
  • Burza mózgów jako pierwszy element poszukiwania słów kluczowych
  • Google Auto Suggest jako świetne narzędzia do poszukiwania kolejnych inspiracji wariacji fraz kluczowych
  • Używanie „Wyszukiwań podobnych” jako inspiracji do poszukiwania kolejnych fraz kluczowych
  • Prezentacja narzędzia analizowania słów kluczowych do promocji wykorzystywanych przez konkurencję

 

Statystki najważniejszych kanałów reklamowych i form dotarcia do swoich klientów

 

  • Popularność wyszukiwarek w Polsce
  • Statystki ilościowe polskich internautów
  • Statystyki urządzeń wykorzystywanych przez internautów do przeglądania zasobów internetu
  • Popularność stron internetowych w Polsce jako narzędzie oceny zasięgu poszczególnych nośników reklamowych

 

Google Ads - Jak zaplanować kampanię, aby przebiegała ona skutecznie?

 

  • Określenie grupy odbiorczej
  • Jednoznaczne określenie miękkich celów kampanii
  • Jednoznaczne określenie twardych celów kampanii
  • Zbudowanie logiki komunikacji z klientem możliwej do uzyskania możliwie jednoznacznych mierników skuteczności
  • Zaprezentowanie przykładów logiki i mierników skuteczności

 

Google Ads zalety i podstawy działania

Wygląd kampanii Google Ads

 

  • Gdzie będzie pokazywać się moja reklama (sieć wyszukiwania, sieć partnerska, sieć reklamowa)
  • Kierowanie na określoną geolokalizację
  • Kierowanie na określone urządzenia, a nawet określonych producentów urządzeń
  • Z jakich elementów składa się reklama i jakie są parametry techniczne poszczególnych elementów
  • Jak dopasować nagłówek i treść reklamy do słowa kluczowego i dla czego jest to jeden z najistotniejszych czynników wpływających na skuteczność CTR kampanii
  • Wygląd kampanii na urządzeniach mobilnych i wskazana rozszerzenia dla tej formy reklamy
  • Waga treści i jakości wyświetlanej strony docelowej jako kluczowy cennik wpływający na osiąganie zamierzonych celów kampanii
  • Najczęstsze błędy w treściach reklamy oraz stronach docelowych

 

Co wpływa na koszty działania kampanii Google Ads

 

  • Czym jest rozliczenie CPC
  • Od czego zależy koszt kliknięcia w reklamę
  • Czym jest system aukcyjny w Google Ads
  • Jak spowodować, aby Twoja reklama była wyżej niż konkurencja mniejszym kosztem za kliknięcie
  • Czym jest wynik jakości w Google Ads i dlaczego jest tak istotny dla reklamodawcy
  • Ćwiczenia projektowania tekstów reklamy dla wybranych słów kluczowych

 

Prezentacja wyglądu i działania rozszerzeń reklamy Google Ads

 

  • Rozszerzenie lokalizacji
  • Rozszerzenie objaśnień
  • Rozszerzenie połączeń
  • Rozszerzenie wiadomości SMS
  • Rozszerzenie cen
  • Rozszerzenie linków do podstron
  • Rozszerzenie informacji o witrynie
  • Rozszerzenie promocji

Prowadzący szkolenie

Grzegorz Kordeczka

Strateg eMarketingu, Trener Biznesu, Przedsiębiorca

Właściciel 3 przedsiębiorstw w tym m.in. WebDoctor.pl,.pl oraz takich marek jak eMarketing.pl czy Akademia-eCommerce.pl.

Szkoli, obsługuje, największyche marki zarówno z sektora B2B jak i B2C. Realizował projekty strategiczne i szkoleniowe m.in. dla: ENEA, OSRAM, CURVER, MEDIA EXPERT, ORIFLAME, MIASTO POZNAŃ, UNIWERSYTET WARSZAWSKI. Wykłada na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Prelegent szkoleń i konferencji organizowanych przez tak znamienitych organizatorów jak: Milewski & Partnerzy, 360SBC, Braian Tracy International.

Piszą o nim takie marki jak Pulsu Biznesu, czasopismo Online Marketing czy Głos Wielkopolski.

Pomógł klientom, dzięki tworzonym przez niego i jego trenerów strategiom eMarketingowym, właściwie prowadzić działania w internecie, uzyskując dla nich zyski liczone w milionach złotych. Grzegorz szkoli przedstawicieli biznesu i korporacji skuteczności biznesu, eMarketingu, organizacji.

Jego warsztat inżynierii i metodologii należy do najbardziej zaawansowanych i skutecznych co udowodnił już w setkach organizacji.

Stąd znane motto Grzegorza brzmi: Sukces to nie przypadek. Zostań reżyserem swojego szczęścia.

 

Rafał Szeles

Dyrektor Zarządzający WebDoctor, strateg eMarketingu, Certyfikowany specjalista Google AdWords i Google Analytics

Projektując strategie łączy doświadczenie z zakresu prowadzenia kampanii eMarketingowych z praktyką w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Dzięki temu jego strategie obejmują nie tylko etap pozyskania leadów, ale również optymalizację procesów ofertowania, obsługi sprzedażowej i posprzedażowej.

Doświadczenie zbierał prowadząc projekty dla Uniwersytetu Warszawskiego, Miasta Poznań, Subway Polska, Targów Remadays oraz Życia bez Ograniczeń (wizyta Nicka Vujicica w Polsce).

Ekspert ds. analizy i optymalizacji w Akademii eCommerce oraz twórca publikacji na portalu eMarketing.pl. Zwolennik automatyzacji lejków sprzedażowych, dzięki którym klienci osiągają skalę sprzedaży niemożliwą do wygenerowania tradycyjnymi metodami.

Absolwent politologii ze specjalizacją reklama i promocja na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prywatnie pasjonat trekkingu górskiego.

  

Dlaczego z nami?

Podoba Ci się ta usługa?

dodaj do listy życzeń

Kiedy dodasz wszystkie proponowane przez Ciebie rozwiązania do listy życzeń, prześlij je do eksperta, aby przygotował dla Ciebie propozycję optymalnej strategii dla Twojej firmy wraz z szczegółową ofertą cenową.

Inne usługi, które mogą cię zainteresować

Kliknij i zadzwoń