Etyka w biznesie
w WebDoctor sp. z o.o. zwracamy szczególną uwagę na kwestię odpowiedzialności społecznej przedsiębiorców, odwołując się do wartości takich jak zrównoważony i odpowiedzialny rozwój.
- Dokładamy wszelkich starań, aby na jak najwyższym poziomie komunikować się z naszymi klientami. Jesteśmy tylko ludźmi i zdarza nam się nie spełniać oczekiwań wszystkich naszych klientów, dlatego jeśli komunikacja z naszymi opiekunami nie przebiega zgodnie z Państwa oczekiwaniami, wówczas prosimy o wysłanie maila na adres sugestie@webdoctor.pl. Manager ds. Komunikacji, po zapoznaniu się z treścią Państwa wiadomości, skontaktuje się celem zasugerowania sposobu usprawnienia komunikacji.
- Jeśli posiadacie Państwo umowę na współpracę długoterminową, wówczas wszystkie postanowienia w niej zawarte są w pełni przez nas respektowane. Jeśli zauważycie Państwo, że mimo naszych starań, realizowane przez nas działania nie są zgodne z Państwa oczekiwaniami, wówczas prosimy o wysłanie maila na adres reklamacje@webdoctor.pl. Manager ds. Reklamacji, po zapoznaniu się z treścią Państwa wiadomości, skontaktuje się celem zasugerowania sposobu usprawnienia współpracy.
- Wszystkie usługi, które nie są świadczone w oparciu o umowy lub zamówienia pisemne, są realizowane przez nas na podstawie przedpłaty (faktura proforma). Do pracy przystępujemy niezwłocznie po odnotowaniu wpłaty lub bankowego potwierdzenia zapłaty.
- Bieżąca obsługa techniczna, administracyjna i konsultingowa dla klientów posiadających pisemne umowy o współpracy, jest realizowana zgodnie z postanowieniami tejże umowy.
- Konsulting w trybie ekonomicznym dla klientów posiadających umowę na współpracę długoterminową jest wykonywany w czasie maksymalnie 5 dni roboczych od daty odebrania zapytania o usługę. Konsulting w trybie przyspieszonym dla klientów posiadających umowę na współpracę długoterminową jest wykonywany w czasie maksymalnie 1 dnia roboczego od daty odebrania zapytania o usługę.
- Konsulting w trybie ekonomicznym dla klientów nie posiadających umowy na współpracę długoterminową jest wykonywany w czasie maksymalnie 5 dni roboczych od daty opłacenia usługi. Konsulting w trybie priorytetowym dla klientów nie posiadających umowy na współpracę długoterminową jest wykonywany w czasie maksymalnie 1 dnia roboczego od daty opłacenia usługi.
Nie wyrażamy woli pozycjonowania, ani żadnej innej formy promocji w internecie stron internetowych, które będą zawierały treści niemoralne, w szczególności erotyczne i pornograficzne.
Celem takiej polityki firmy jest dokładanie starań, aby nie przyczyniać się do rozpowszechniania za jej pośrednictwem treści, które mogą być niezgodne z sumieniem niektórych osób.
W szczególności nie preferujemy promocji stron o treściach:
- pornograficznych, erotycznych,
- z bronią palną,
- związane z "dietami cud",
- związane z rozrywką dla dorosłych online,
- związane z hazardem,
- "pomocy" w pisaniu prac dyplomowych,
- niestosownych lub obraźliwych.
PROCEDURA REKLAMACJI SZKOLEŃ/KURSÓW
Procedura postępowania reklamacji szkoleń/kursów wprowadzona w firmie WebDoctor sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu, (organizator szkolenia) ma na celu budowanie pozytywnych relacji z klientami w poczuciu szacunku i troski o prawa Klienta.
§ 1
Klient ma prawo oczekiwać, że:
1. Zostaną spełnione założone cele szkolenia.
2. Zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy (o ile za organizację szkolenia odpowiadała firma WebDoctor sp. z o. o.).
3. Prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych.
4. W czasie szkolenia zostanie zrealizowany zakres merytoryczny szkolenia,
§ 2
WebDoctor sp. z o. o. ( organizator szkolenia) ma prawo oczekiwać, że:
1. Uczestnicy szkolenia/kursu w pełni zaangażują się w proces kształcenia.
2. Uczestnicy chętnie wezmą udział w przygotowanych przez trenera działaniach i ćwiczeniach,
3. Uczestnicy dostosują się do ustalonych w czasie szkolenia reguł,
4. W przypadku szkoleń realizowanych w ramach projektów dofinansowanych z funduszy unijnych uczestnicy/podmioty dopełnią wszystkich formalności przewidzianych regulaminem projektu.
§ 3
1. Uczestnik szkolenia może złożyć skargę lub reklamację jeśli ma zastrzeżenia do kwestii zawartych w § 1 niniejszej procedury.
2. Skarga lub reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej za pośrednictwem poczty lub doręczona osobiście do biura firmy w formie pisemnej lub na adres email reklamacje@webdoctor.pl w formie elektronicznej.
3. Reklamację można złożyć najpóźniej w ciągu 14 dni licząc od dnia zakończenia szkolenia.
4. Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt. 3 niniejszej procedury.
5. Organizator szkolenia ma 21 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana pocztą w formie pisemnej na adres Uczestnika.
6. Organizator szkolenia ma prawo zwrócić się do składającego skargę lub reklamacje o dodatkowe pisemne wyjaśnienia.
7. Możliwe formy rekompensaty:
7.1. Powtórzenie szkolenia w innym terminie,
7.2. Zniżka 10% na kolejne szkolenie,
7.3 Zwrot kosztów szkolenia w przypadku całkowitego uznania reklamacji.
§ 4
Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny.
§ 5
Procedura reklamacji szkoleń/kursów wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2018 roku.