Agencja interaktywna WebDoctor - co robimy?

WebDoctor to zespół ekspertów, zajmujących się projektowaniem nowoczesnych strategii marketingu internetowego dla swoich Klientów i kompleksową ich realizacją.

Zależy nam na zadowoleniu Klientów, a jego warunkiem są efektywne działania oraz sprawna i miła obsługa. Dlatego inwestujemy w rozwój. Branża internetowa zmienia się szybko: powstaje wiele nowych możliwości, a wiele się dezaktualizuje. Śledząc na bieżąco trendy i badając skuteczność własnych działań, jesteśmy w stanie wypracowywać strategie, z których korzystają nasi Klienci. Szybkość działania jest w tym wypadku warunkiem sukcesu, przy czym równie istotne jest przeprowadzenie dokładnej analizy przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań. Nam udało się to pogodzić dzięki połączeniu wiedzy, doświadczenia i entuzjazmu, którymi dysponują nasi eksperci.

 

WebDoctor w liczbach

  • 9lat doświadczenia na rynku
  • 1000obsłużonych klientów
  • 12000godzin przeprowadzonych konsultacji
  • 350zaprojektowanych strategii marketingu
  • 2,7mln zł obsłużonego budżetu na poczet kampanii AdWords
  • 280kilometrów przejeżdżanych codziennie do pracy

Misja i wartości

Misją WebDoctor jest projektowanie indywidualnych i nowoczesnych strategii e-marketingu dla naszych Klientów i kompleksowa ich realizacja.

Nasze działania wynikają z wartości, jakimi się kierujemy. Są to:

Wiedza

Ciągle się rozwijamy, szkolimy, uczymy, aby poszerzać swoją wiedzę i być na bieżąco. Najważniejszy dla nas jest stały rozwój. Wszechstronne zainteresowania naszego zespołu świetnie się uzupełniają, dzięki czemu możliwa jest wzajemna inspiracja; wiedza jest jedyną dziedziną, w której mile widziana jest rywalizacja.

Innowacyjne podejście

Branża marketingu internetowego jest dynamiczna i my działamy dynamicznie, nie tylko wprowadzając innowacje do usług, ale też wprowadzając zupełne nowości i zmieniając organizację naszej pracy, aby zwiększyć skuteczność i wydajność działań, ale też by wciąż odkrywać i realizować nowe cele.

Współpraca

Jesteśmy zespołem i możemy na sobie polegać. Współpracujemy w ramach świadczenia usług, ale też ich tworzenia i zmian, co daje nam różnorodność spojrzeń na każdy temat. Współpracę rozumiemy też w kontekście relacji z Klientami i Kontrahentami. Wierzymy, że tylko symetryczne, równe relacje prowadzą do osiągnięcia efektów, które satysfakcjonują obie strony.

Odpowiedzialność

Podejmując jakąkolwiek współpracę bierzemy na siebie odpowiedzialność za działania i ich powodzenie, dlatego nie składamy nierealnych obietnic i nie podejmujemy tematów, których nie pochwalamy. WebDoctor szanuje i stosuje zasady etyki w biznesie.

Zespół

  • Grzegorz
    Prezes Zarządu

    Założyciel WebDoctor i rewolucjonista marketingu internetowego. Wdraża nowatorskie rozwiązania, zanim inni zauważą potrzebę zmian. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ścisłowiec z wykształcenia, humanista z natury - czyta, pisze i wykłada. Uznany specjalista w branży internetowej, często zapraszany do głoszenia prelekcji. W czwartki ogląda Randa Fishkina i jego "Whiteboard Fridays". Prywatnie mąż, ojciec i właściciel dwóch kotów.

    g.kordeczka@webdoctor.pl

  • Jagoda
    Account Manager

    Jagoda to dobry duch biura. Dba o efektywność obsługi i profesjonalnie podchodzi do tematu. Uśmiechem i dobrym słowem zjednuje sobie wszystkich Klientów i z łatwością koordynuje współpracę z zespołem. Skończyła polonistykę na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza i logopedię w Wyższej Szkole Pedagogiki i Administracji. Jagoda ma niespożyte pokłady pozytywnej energii, które wykorzystuje m.in. mobilizując cały zespół do zabawy (oczywiście w czasie wolnym od pracy).

    j.kuzma@webdoctor.pl

  • Magdalena
    Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Jej głównym zadaniem jest tworzenie strategii marketingu internetowego dla przyszłych klientów WebDoctor. W codziennej pracy cechuje ją przede wszystkim ogromna dawka empatii, indywidualne podejście oraz solidna porcja profesjonalizmu przyprawiona niebywałą wręcz skrupulatnością. Studiowała filmoznawstwo, telewizję i kulturę medialną na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, ukończyła również Rzecznictwo Prasowe w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa. Prywatnie mama rocznego Adasia oraz wielka fanka gotowania - przeczytała wszystkie książki dotyczące zdrowego żywienia!

  • Małgorzata
    Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń.

    Małgorzata przez wszystkich zwana jest Małgonią. Dba o wszelkie sprawy administracyjne, rozlicza faktury, pilnuje zaopatrzenia biura, współpracę z kontrahentami i trzyma kasę (dosłownie). Generalnie nie do końca ogarniamy, czym jeszcze się zajmuje. Z tego i kilku innych powodów, jest nie do zastąpienia.

    m.musial@webdoctor.pl

  • Rafał
    Manager Działu Kampanii Reklamowych

    Rafał zarządza pracą zespołu Kampanii Reklamowych i na bieżąco śledzi nowe wynalazki Google, ciągle rozwijając naszą ofertę. Z wykształcenia politolog, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W WebDoctor wcześniej był doradcą, dlatego kontakty z Klientami ma dopracowane do perfekcji. Jest niezwykle twórczą osobą, w czasie, kiedy to czytasz zapewne opracowuje kolejną aktualizację lub zupełnie nową usługę. Znany popularyzator planszowej wersji Gry o Tron.

    r.szeles@webdoctor.pl

  • Piotr
    Specjalista ds. Kampanii Reklamowych

    Wirtuoz Excel’a. Dzięki jego umiejętnościom analitycznym kampanie reklamowe odnoszą ciągłe sukcesy i są skrupulatnie kontrolowane. Uwielbia nowinki z dziedziny informatyki i programy historyczne (zwłaszcza te z Bogusławem Wołoszańskim). Stale podnosi swoje kompetencje. Obecnie jest studentem informatyki. Niezwykle ambitny i uczynny. Lubi też majsterkować. Jego motto to: „Jeśli coś jest dobre, to dlaczego nie może być lepsze?”

  • Maja
    Specjalista ds. Kampanii Reklamowych

    Zajmuje się kampaniami reklamowymi, skrupulatnie kontrolując ich wyniki.  Stale poszerza swoją wiedzę czytając branżowe pozycje i blogi. Nie lubi się spóźniać, dlatego zawsze pilnuje, żeby wszystko było na czas. Skończyła Reklamę i Promocję oraz Biznes Międzynarodowy na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Prywatnie uwielbia podróże- jedno ze swoich największych marzeń już spełniła - USA, teraz czas na drugie- Kuba. Zakupoholiczka, szczególnie lubi wysokie szpilki! (zdecydowanie bardziej kupować, niż nosić…).

  • Kamil
    Manager Działu Pozycjonowania

    Przywódca SEOwców. Kamil wie wszystko o tajemniczych algorytmach Google, a panda je mu z ręki. Jest absolwentem Politechniki Poznańskiej na kierunku informatyka. Na co dzień Kamil buduje strategie optymalizacji i zarządza zespołem. Od święta chodzi na ryby. Zawsze pozytywnie nastawiony do świata, nawet na diecie, co jak wiemy, nie jest łatwe.

    k.szafranski@webdoctor.pl

  • Filip
    Manager Działu Linkowania

    Odpowiedzialny za strategie linkowania i współpracę z copywriterami. Filip świetnie sobie radzi ze zwierzętami, a szczególnie pingwinami i pandami. Wie wszystko na temat profilów linkowych i potrafi pozbyć się niepożądanego filtra. Kolejny absolwent poznańskiego UAMu na kierunku... filologia angielska. Smakosz whisky.

    f.morkowski@webdoctor.pl

  • Łukasz
    Specjalista ds. Pozycjonowania

    Łukasz dzięki kilkuletniemu doświadczeniu wie, jak sprawić, aby wyszukiwarka Google polubiła (niemal) każdą stronę. Optymalizuje, śledzi trendy i szuka nowych rozwiązań w zakresie pozycjonowania. Jest nabytkiem spoza Poznania: ukończył Wyższą Szkołę Bankową w Gdańsku na kierunku informatyka i ekonometria. Łukasz jest fanem dwóch kółek. Do pracy dojeżdża na rowerze, a w dłuższe trasy jeździ motocyklem.

    l.dunajski@webdoctor.pl

  • Arkadiusz
    Specjalista ds. Pozycjonowania

    Zajmuje się analizą oraz optymalizacją witryn, cały czas zgłębiając wiedzę na temat SEO. Sprawia, iż pozycje pną się niczym bluszcz. Absolwent WSNHiD w Poznaniu na wydziale informatyki. W wolnych chwilach zwiększa bazę obejrzanych filmów lub śledzi snookerowe turnieje. Miłośnik sportu, amator pokera.

  • Adam
    Specjalista ds. copywritingu

    Adam potrafi stworzyć ciekawy tekst na każdy temat. Dzięki temu, że jego treści są zawsze doskonale zoptymalizowane oraz unikalne, wyszukiwarka Google wyjątkowo je „lubi”. Stale poszerza swoją wiedzę czytając uznane, branżowe pozycje. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Prywatnie gra w tenisa stołowego, odnosząc liczne amatorskie sukcesy. Jego rotacyjne serwisy budzą postrach na niejednym turnieju. W wolnych chwilach ogląda „Miodowe Lata”.

  • Marta
    Redaktor eMarketing.pl

    Marta zajmuje się w firmie odkrywaniem najdalszych zakątków Internetu w poszukiwaniu potrzebnych informacji. Gdy jest taka potrzeba – chętnie odpala Photoshopa i inne programy graficzne. Nie straszne jej żadne zadanie! Aktualnie całą swoją energię skupia na pracy nad stroną eMarketing.pl, poświęconą marketingowym szkoleniom online. Ukończyła specjalność „Reklama i promocja” na kierunku „Dziennikarstwo i komunikacja społeczna” na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, gdzie aktualnie kształci się na specjalności „Nowe media”. W wolnych chwilach podróżuje lub planuje kolejne wojaże, a także rozbudowuje swój warsztat fotograficzny i filmowy.