Sales Mentoring Program


Określenia celów sprzedażowych, oczekiwań klientów

  • Burza mózgów z grupą szkoleniową mająca na celu zidentyfikowanie indywidualnych potrzeb firmy w zakresie spodziewanych efektów sprzedażowych
  • Wspólne zidentyfikowanie roli klienta w organizacji
  • Wspólne zidentyfikowanie oczekiwań klientów procesie sprzedaży

 

Powodzenia i niepowodzenia w obsłudze klienta oraz subiektywizm oceny klienta

 

  • Ćwiczenie indywidualne identyfikujące pozytywne wzmocnienia w procesie sprzedaży
  • Wymiana doświadczeń uczestników i wspólne wyciąganie wniosków z przytoczonych doświadczeń pozytywnych wzmocnień
  • Ćwiczenia indywidualne identyfikujące negatywne wzmocnienia w procesie sprzedaży
  • Wymiana doświadczeń uczestników i wspólne wyciąganie wniosków z przytoczonych doświadczeń negatywnych wzmocnień
  • Zidentyfikowanie zachowania klientów, które powodują największe obawy oraz wyzwania w procesie sprzedaży i obsługi klienta
  • Burza mózgów w zakresie znalezienia solucji na przytoczone trudne zachowania klientów w procesie sprzedaży i obsługi klienta
  • Subiektywizm – ćwiczenie obrazujące rzeczywistość komunikacji z perspektywy różnych klientów. Wyzbycie się paradygmatu myślenia i wyciągnięcie wspólnych wniosków z ćwiczenia.

 

Słowa zakazane w sprzedaży oraz nauka skutecznych komunikatów w rozmowie z klientem

 

  • Określenie słów zakazanych w sprzedaży i obsłudze klienta
  • Wskazanie możliwych negatywnych implikacji używania słów zakazanych (przykłady)
  • Ćwiczenie mające na celu transformację słów zakazanych na zwroty zwiększające pozytywny odbiór klienta

 

Język korzyści – najtrudniejsze i jednocześnie najskuteczniejsze narzędzie sprzedażowe

 

  • Ćwiczenie, w którym uczestnicy projektują język korzyści dla wybranych produktów / usług z asortymentu swojej organizacji
  • Ocena wykonanego ćwiczenia przez trenera
  • Wskazanie różnic między cechami, zaletami, a korzyściami
  • Ćwiczenie, w którym uczestnicy projektują cechy, zalety i korzyści wybranych produktów / usług z asortymentu swojej organizacji
  • Przedstawienie gotowego i prostego algorytmu budowy języka korzyści
  • Ćwiczenie werbalne podczas, którego uczestnicy szkolenia wspólnie ze sobą przedstawiają korzyści wybranego produktu / usługi zgodnie z zapoznanym algorytmem

 

Skuteczna komunikacja z klientem na podstawie typologii psychologicznej klienta oraz jej wpływ na język sprzedaży (podstawy)

 

  • Co to jest osobowość?
  • Jak powstały typologie?
  • Przeprowadzenie testu elektronicznego osobowości uczestników szkolenia i natychmiastowe wskazanie wyników
  • Wielka Piątka – czyli współczesne typologie psychologiczne
  • Typologie na wesoło – lew, paw, owca, sowa
  • Submodalność (NLP) – wzrokowiec, słuchowiec, kinestetyk (najlepsze sposoby komunikacji)
  • Programy klientów (Ja - Inni, Cele – Problemy, Zgodny – Negujący, Osobisty - Formalny) 

 

Skuteczna komunikacja z klientem na podstawie typologii psychologicznej klienta oraz jej wpływ na język sprzedaży (zaawansowane – gotowe narzędzia)

 

Ten moduł koncentruje się na:

1.      Identyfikowaniu typu klienta,

2.      przekazaniu konkretnych strategii działania,

3.      przekazaniu konkretnych zwrotów, które należy używać w komunikacji.

 

Moduł dotyczy:

 

  • Klient nastawiony na podejmowanie decyzji,
  • Klient nastawiony na doradztwo,
  • Klient przykładający wagę do danych,
  • Klient z określonymi celami,
  • Klient obawiający się problemów,
  • Klient krytyk,
  • Klient szybki i zgodny,
  • Klient zorientowany na przyszłość,
  • Klient mówiący o swoich dotychczasowych doświadczeniach.

 

Ćwiczenia:

1.      Trener tajnie przydziela wybranym uczestnikom szkolenia osobowość oraz komunikat, z którym ma się zwrócić do grupy. Zadaniem pozostałych uczestników jest odgadnięcie osobowości oraz użycia poznanego języka komunikacji.

Prowadzący szkolenie

Grzegorz Kordeczka

Strateg eMarketingu, Trener Biznesu, Przedsiębiorca

Właściciel 3 przedsiębiorstw w tym m.in. WebDoctor.pl,.pl oraz takich marek jak eMarketing.pl czy Akademia-eCommerce.pl.

Szkoli, obsługuje, największyche marki zarówno z sektora B2B jak i B2C. Realizował projekty strategiczne i szkoleniowe m.in. dla: ENEA, OSRAM, CURVER, MEDIA EXPERT, ORIFLAME, MIASTO POZNAŃ, UNIWERSYTET WARSZAWSKI. Wykłada na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Prelegent szkoleń i konferencji organizowanych przez tak znamienitych organizatorów jak: Milewski & Partnerzy, 360SBC, Braian Tracy International.

Piszą o nim takie marki jak Pulsu Biznesu, czasopismo Online Marketing czy Głos Wielkopolski.

Pomógł klientom, dzięki tworzonym przez niego i jego trenerów strategiom eMarketingowym, właściwie prowadzić działania w internecie, uzyskując dla nich zyski liczone w milionach złotych. Grzegorz szkoli przedstawicieli biznesu i korporacji skuteczności biznesu, eMarketingu, organizacji.

Jego warsztat inżynierii i metodologii należy do najbardziej zaawansowanych i skutecznych co udowodnił już w setkach organizacji.

Stąd znane motto Grzegorza brzmi: Sukces to nie przypadek. Zostań reżyserem swojego szczęścia.

Opinie o naszych szkoleniach

Urszula Płonka

Szkolenie było fantastyczne, dużo się dowiedzieliśmy, uważamy, że takie szkolenie przydaje się w biznesie MLM i mamy ochotę na coś więcej...

 

Mateusz Wróbel

Łatwość przekazywania wiedzy opakowane w prostotę powoduje, że Twój biznes po tym szkoleniu pójdzie niesamowicie do przodu! Mega polecam Grześka za wiedzę i normalność! Pozdrawiam.

 

Tingting Liu

Inspiruje, motywuje, ale przede wszystkim i z wszystkimi chętnymi dzieli sie swoją ogromną wiedzą:) Napewno nie jednym z Was pomoże osiągnąć swoje cele i spełnić marzenia! A droga ta z Grzegorzem będzie pozytywnie zakręcona.

 

Krzysztof Witkowski

Szkolenia prowadzone przez Grzegorza wzniosą Twoją firmę na wyżyny możliwości. Warto wydać każdą złotówkę bo zostanie wielokrotnie zwrócona. Dużo konkretnej wiedzy, pełen profesjonalizm, a co najważniejsze fachowa obsługa po szkoleniu powoduje, że nie ma konkurencji na rynku. Jeżeli zależy Ci na Twojej firmie to nawet się nie zastanawiaj. Grzegorz dziękuję za każdą pomoc i życzliwe podejście.

 

Dlaczego z nami?

Podoba Ci się ta usługa?

dodaj do listy życzeń

Kiedy dodasz wszystkie proponowane przez Ciebie rozwiązania do listy życzeń, prześlij je do eksperta, aby przygotował dla Ciebie propozycję optymalnej strategii dla Twojej firmy wraz z szczegółową ofertą cenową.

Inne usługi, które mogą cię zainteresować