Analityka internetowa

Analityka internetowa

My optymalizujemy
Ty sprzedajesz więcej

Tworzymy i optymalizujemy reklamy na bazie analiz, statystyk i raportów, aby osiągnąć jak najlepsze efekty dla Twojego biznesu.

Wybieram to

Rozbudowana, kompleksowa i dokładna analityka internetowa prowadzona przez naszych specjalistów, to recepta na Twój e-sukces. Dlaczego? Mierzymy konwersje, przejścia na stronę, dogłębnie analizujemy wyniki kampanii, monitorujemy procesy sprzedaży i zachowania konsumentów w Internecie. Dzięki temu zwiększysz efektywność organizacji wewnątrz Twojej firmy, rozbudujesz procesy sprzedażowe, wyeliminujesz ewentualne nieprawidłowości i zwiększysz liczbę zapytań ofertowych.


Postaw na rzetelną wiedzę, podpartą doświadczeniem naszych specjalistów. Nieustannie analizujemy i skutecznie optymalizujemy kampanie. Działamy kompleksowo i stawiamy sobie poprzeczkę coraz wyżej, aby móc osiągać dla Ciebie jak lepsze efekty. Budujemy zbilansowaną i skuteczną strategię e-marketingową popartą rzetelną analityką. Monitorujemy zależności między miernikami oraz źródłami obecnych, jak i przyszłych działań e-marketingowych, które napędzą Twój biznes.

Dowiedz się więcej

Zobacz, z jakich narzędzi korzystamy do badania skuteczności i optymalizacji kampanii.

history

Google Data Studio

Za pomocą Google Data Studio stworzymy dla Ciebie dedykowane raporty zawierające wszystkie niezbędne informacje dotyczące Twojej strony. Dzięki temu będziesz mieć szybki dostęp do najważniejszych danych, bez potrzeby „przeklikiwania” się.

02
history

Google Search Console

Intuicyjne i skuteczne a jednocześnie bezpłatne narzędzie dostarczane przez Google. Google Search Console wspiera monitorowanie pozycji witryny w wyszukiwarce, doskonale radzi sobie również z analizą aktualnych problemów na stronie internetowej oraz informuje o nich użytkownika. Idealnie sprawdza się jako narzędzie analityczne w usłudze SEO oraz Google Ads.

04
history

Google Analytics

Dzięki narzędziu Google Analytics dowiesz się które z Twoich kampanii marketingowych są skuteczne. Będziesz w stanie zestawić wydatki reklamowe z przychodami, dzięki temu będziesz w stanie skupić się na działaniach rentownych i zrezygnować z tych, które generują niepotrzebne koszty. Decyzje związane z dalszą promocją będziesz opierać na faktach i statystykach, a nie na przeczuciach.

01
history

Hotjar

Za pomocą Hotjar lepiej zrozumiesz swoich klientów i dowiesz się w jaki sposób korzystają z Twojej strony. Narzędzie pozwala na tworzenie heatmap strony, czyli widoku z zaznaczonymi elementami najczęściej klikanymi przez osoby odwiedzające stronę. Dzięki temu będziesz w stanie ocenić, które elementy na stronie są dla nich czytelne i atrakcyjne. Ponadto narzędzie umożliwia nagrywanie sesji użytkowników, czyli video pokazującego w jaki sposób użytkownicy korzystają ze strony, z zaznaczeniem ruchu kursora myszki.

03

Skontaktuj się z nami

Porozmawiajmy o Twoim e-marketingu