Content marketing

Content marketing

Zarabiaj
perswazyjną treścią

Za skutecznością Twojej reklamy skrywa się także angażująca i kreatywna treść, która zainteresuje potencjalnych Klientów i skłoni ich do podjęcia decyzji zakupowej.

Wybieram to

Niezależnie od tego, czy jest to post na Facebooku, Instagramie, reklama w Google czy opis produktu, postaw na wysokiej jakości teksty. W Webdoctor tworzymy interesujące, unikalne i skuteczne treści perswazyjne, które na długo zostają w pamięci i skutecznie zachęcą do skorzystania z Twoich usług lub do zakupu produktu.


W WebDoctor tworzymy treści skupiając się na dwóch obszarach:

  • generowanie treści na strony Klientów- tworzenie postów na fanpage, pisanie artykułów na bloga, który jest nie tylko atrakcyjny treściowo, ale także stworzony pod kątem pozycjonowania i zgodny z zasadami seo. Tworzenie reklam Facebook Ads i Instagram Ads
  • publikacje na zewnętrznych portalach- wspieramy Klientów w wyborze najlepszych stron, na których znajdą się napisane przez nas artykuły. Będą one przedstawiać Twoją usługę lub produkt i będą widoczne na znanych i popularnych portalach

Dowiedz się więcej

Zobacz, przykładowe formy treści, które dla Ciebie przygotujemy.

history

Landing Page biznesowy

Landing Page biznesowy umożliwi Ci nawiązanie kontaktów biznesowych, przedstawienie najważniejszych korzyści współpracy, a także zachęcenie do pozostawienia kontaktu. Atrakcyjny graficznie Landing Page wpłynie także na pozytywny wizerunek Twojej firmy i podniesie jej prestiż.

02
history

Landing Page produktowy

Landing Page produktowy to skuteczny sposób na przestawianie Twoje oferty i zachęcenie Klientów do podjęcia decyzji zakupowej. Landing Page nie rozprasza, przedstawia najważniejsze informacje i zalety oferty, jest idealnym źródłem mierzenia konwersji i pozyskiwania zapytań ofertowych.

04
history

Landing Page konsultacyjny

Landing Page konsultacyjny to idealne rozwiązanie do pozyskania nowych odbiorców oraz zbudowania bazy potencjalnych Klientów. Przedstaw najważniejsze korzyści i efekty współpracy i zacznij pozyskiwać nowych Klientów każdego dnia!

06
history

Post - format wideo

Posty social media na Facebook’u mogą przybierać różną formę graficzną, między innymi video lub pokazu slajdów. Mogą one kierować na przykład na Twoją stronę internetową, na której następnie potencjalny Klient bardziej szczegółowo zapozna się z ofertą lub dokona zakupu drogą online.

01
history

Post - format karuzeli

Format karuzeli zachęca użytkowników do przejrzenia kilku produktów. Dzięki temu możesz czytelnie i sprawnie przestawić kilka pozycji z Twojej oferty.

03
history

Post - grafika statyczna

Posty na fanpage w swojej tradycyjnej formie, a więc z grafiką, nie tracą na popularności. Kreatywny i oryginalny statyczny materiał graficzny jest w stanie zaciekawić i wzbudzić reakcję użytkowników w dużym stopniu, zapewniając oczekiwane efekty. Prowadząc komunikację na Facebook’u warto jednak pamiętać o tym, aby różnicować formy postów i korzystać z wszystkich dostępnych formatów.

05
history

Artykuły sponsorowane

Artykuły sponsorowane, które opracowujemy dla Klientów są dobrane tematycznie zgodnie z założeniem strategii SEO. Wybieramy dla naszych Klientów portale, które spełniają oczekiwania odbiorców, są popularne i budują pozytywny wizerunek firmy.
Artykuły naszych Klientów znalazły się między innymi na takich portalach jak zwierciadło.pl czy tech.wp.pl.

05

Skontaktuj się z nami

Porozmawiajmy o Twoim e-marketingu